Friday, March 16, 2012

An Tugon

sarong aldaw naghilingan an dating mag ilusyon, nagkumustahan so duwa asin nag balyuhan ki numero ki cellphone. si babae igwa na ki pamilya asin may duwa na ki aki, naoogma man so dati niyang kailusyon ta maski papano nasabi na nya saiya an bagay na ito. wara na man ki ama so mga aki kaya solong pig buhay kan babae an saiyang mga aki.sarong bangi na text si lalaki na an muya nya kada, pagmata, pag-abot hale sa eskwela asin bago magturog hahadukan nya an mga aki para sa saiya. iyo na sana daa an paagi nya kan pagpadaba nya sa mga aki kan babae. nagtugot man so babae. oro aldaw nag tetext so lalaki kan saiyang pakihuron sa babae.

makalipas ki sarong semana, dae na syang naresibeng text sa dati nyang ilusyon, pero padagos pa an saiyang paghadok sa mga aki nya na naging dalan para magibo nya ini uro aldaw na dae nalilingawan. paglipas ki sarong bulan may uminabot na surat sa saiya.

" kun nababasa mo ining surat na ini malamang nagtalikod na ako sa mundo, kan nagtuparan kita semana na sana an pig bibilang ko, pinirit ko na hanapon ta ka pero naaraman ko na may pamilya ka na palan. so tugon ko saimo na hadukan sinda iyo an paagi ko na dae mo pagbalewalaon an kada oras na kaiba mo sinda asin hadukan, na pwedeng sa paghale mo mawara sinda saimo. padabaon ta ka kaya dae ka maghibi, an pagkamoot ko para sa saimo ipamati mo sa mga aki mo "



No comments:

Post a Comment