Wednesday, November 16, 2011

Ang Manok Ni Padi

Sarong aldaw binisita ako ki sarong barkada haleng Legazpi digdi sa Manila, nagpasundo sa Ali Mall. Guwapohon ang porma ni padihon ko, white pants na may ternong balat asin naka polo shirt. Mahamoton pati, garo minaluwas pa sana sa may nagkikimat kimat sa may Aurora Boulevard. Kinuwa mi na so maleta nya, ona ko iyo man sana so dara. "Alat padi ta igwa pa sa itaas..." dali dali na pigkuwa so karton na may laog na manok na pambulang.

     Pag abot sa harong namahaw kami tapos nag agda na malakaw lakaw pasiring sa saro mi pa na padihon. Di nag karigos na ako sinabihan ko na iluwas muna so manok asin igakod sa may bayawas ta nganing makalakaw lakaw man ang pobreng pambulang buda wra man ki may mahabas ta yaon man si ermano. Dae na daa ta madali man sana. Maghapon so lakaw lakaw mi. Mga bandang alas 2 balik kami sa harong ta kukuwaon so gamit nya ta malarga naman pasiring Pangasinan. Sabi ko salidahan mo na ang awot kang manok mo dyan sa karton nganing mapreskohan so manok. Dae na daa giraray ang simbag ta harani man sana ang Pangasinan. Mala sabi ko.

     Nagpara na ako ki ordinary bus ta mas makaskas kaysa sa aircon. Lintian na arte kang padihon ko ta muya aircon ta mainiton daa. Ay hamag sana an, daog pa ang babae. Pina unrahan ko ta tibaad may masabi sako. Sabi ko sa likod na sana ako matukaw tutal pareho man kami may cellphone mag text na sana. Mga 30 minutos ang naka agi, nag rereklamo na so mga pasahero ta mabataon daa. May nag hiling kang saindang sapatos kung may naka ti'mak ki udo, wara man. Pati so kundoktor anap anap naman.

     Aw unaon mo an nasa likod palan so blower kang aircon yaon duman so manok, so ipot dae palan inale sa karton aw lintian ang bata. Pig text ko tulos so padihon ko na mag baba na kami ta so manok nya ang namamarong. Dae na nag duwang isip baba kami sa hampang kang Philippine Heart Center. Pag agi ko, namarong nangad ki tudo so ipot lintian na supog ko. Sabi kang mga pasahero "Yun pala yun kaya pala di makita nasa likod" 

     Naka duko ako na nagbaba sa bus sabay dalagan sa sunod na ordinary bus.


No comments:

Post a Comment