Tuesday, December 20, 2011

Aldaw Nin Pasasalamat

Aldaw Nin Pasasalamat Sa Cagayan De Oro / Iligan / Dumaguete


                Tulong semana bago nag abot ang bagyong Sendong, sinabihan ko na an saro ko na amiga sa Fb na dae madadagos an Aldaw nin Pasasalamat sa rason na dae ko maesplekar, sinabi ko na sana na kadakol akong importanteng lakaw na dae ko maasikaso an nasabing proyekto na halos bulan man ang binilang nganing madagos. Duwang semana bago an Aldaw ni Pasasalamat, sarong trahedya ang sinapar kan Cagayan De Oro, Iligan, Dumaguete asin iba pa na lugar sa Mindanao asin Visayas. Nangaipohan sinda ki mga gubing, pagkaon, tubig asin gamit sa pagkaturog.

                Bilang sarong tawo na may pag kamoot man sa kapwa maging ano man an saiyang relihiyon, estado sa buhay asin paniniwala, sakuyang napag isip na mas kaipuhan kan mga tugang ta na inagihan kan trahedya ang dapat na maheheras sa aldaw nin pasasalamat. Sakuyang pina abot giraray so paghagad ki ayuda mapa material man o financial sa sakuyang mga amigo asin amiga. Sa saindang makapag makulog na boot saindang pinadara ang mga dapat nindang iheras para sa proyektong napu’nan mi kan sarong taon para sa mga kaakan kan Tiwi.

                Nakimaherak man ako sa mga kamidbid ko digdi sa Manila asin Marilao, na mag donar maski pasaro sarong gubing, maski sad it na donasyon pag pig tiripon dakol na. Nakapagpada naman ki diit na pinansiyal na tabang sa paagi ki sarong istasyon ki TV, napadara na so mga gubing asin diit na karton ki pagkaon sa sarong establisyemento ki mga nagpapadara ki mga bagahe. Ang mga inimbitaran ko sa Aldaw nin pasasalamat sinda man nag padara naman kan dapat nah eras ninda.

                Namumundo ako na dae madadagos an Aldaw Nin Pasasalamat sa Tiwi, pero nadagos sa Cagayan De Oro / Iligan asin Dumaguete. Naoogma ako na maski papano, sa simpleng pangapudan ko dakol man ang nagtabang.

                Salamat tabi saindo gabos, dae ko na sasabihon kung sisay kamo aram na nindo an. Maogmang Pasko sa satuyang gabos. Dios na ang magbalos.


-    Angelito Ngipoy Delumen Madrilejos
     Aka Praning’s Korner Taga Legazpi


No comments:

Post a Comment