Saturday, December 10, 2011

Ang Break Up

    may mag ilusyon na naghuron sarong aldaw manungod sa saindang relasyon, muya na maki pagbreak so babae. "may itaram ako saimo sana dae ka madagit, habo ta ka na maging boyfriend. " nabigla so lalaki sabay sabi " aw iyo?, maogmahon ako." nangalas so babae sabay kagaw kang payo, hinapot man nata man maogmahon so lalaki " kung habo mo na akong maging boyfriend muya mong sabihon muya mo na akong agomon " ogmahon so lalaki. inuyaman so babae pero iniba nya so approach kang muya nyang sabihon " habo saimo ni mama ko " imbis na madagit so lalaki oni so sinabi sa babae " okay lang habo ko man ngani kay mama mo. " lalong inuyaman so babae.


     " break na kita, break na kita " sabi kang babae sa lalaki. natuninong so lalaki sabay hiling sa relo asin apihap sa tulak nya. " ay iyo palan break time na, kaya palan maaldab ang tulak ko ta gutom na ako, marina ta mag pangugto kita."


No comments:

Post a Comment