Saturday, October 22, 2011

Ang Pakikipaghuron Ko Sa Sarong Bua


inapod ako kan sarong bua kan ako naglalakaw
sabi nya sako "mari digdi sa taning ko magtukaw"
pig ambog sako ang saiyang kayamanan
ang hapot ko hanggang sain man an

binaba ang muro, tinuro so saiyang pigtutukawan
hanggang sa dai mo na maiiling iyo an
ako nag ulok pero ako saiyang iniling
pinurot an saiyang kawing kawing

ibahan mo ako ang taram sa sako
sabihon sa sakuya nata bako?
ako ang hadi sa lugar na ini
gabos sako ang yaon digdi

pigturo sako so mga aking nag ra rugby
kung totoong may nagmamawot nata wara sinda digdi
mga gurang na pinabayaan kan pamilya
nata kaya kan saindang kunsenya

mga mayaman na warang paki aram sa kapwa tawo
maski piso dae makata'o
politikong nagpapayaman kan sadiring bulsa
mga pig sisirbihan kahirak na baga

ako napa isip sa sinabi kang buang ini
garo may tama baga siya adi
sa sadiri nindang mudo sinda ang hadi
nag uulok maugma minsan nag hihibi


No comments:

Post a Comment