Sunday, October 23, 2011

Ang Surat


      Naging mamundo si Janine kang nagadan ang saiyang ama. Naaksidente ini asin naraot ang saiyang pandok. Huri ta kangu’dan asin paborito, dae maako kang aki ang pag kawara kang saiyang ama. Sarong bangi hinapot nya ang saiyang ina kun pag abot sa langit mamidbidan sya ni God. Sabi kang ina sige nene padara ka ki surat ki God kung yaun na duman si papa mo. Nagkuwa ki papel asin lapis si Janine sabay surat.

Dear Papa God,

     Nagsurat po ako ta muya kop o maaraman kung yaon na dyan si papa ko, baad pano dae mo sya mamidbidan ta naraot po ang saiyang pandok kang siya naaksidente. Salamat tabi ta maski diit na panahon pinasubli mo sakuya si papa, padabaon ko siya. Sana alagaan mo po sya dyan. Kaiba po sa surat na ini ang ladawan ni papa nganing mamidbidan mo po sya. Ipapadara mi po ining surat na nakagakod sa sarong lobo, ta sabi daa halangkawon ang langit, di dakol na lobo babakalon ni mama para maka abot po saimo tulos ang surat ko.

Salamat po, I love you.
Janine


     Kinaagahan nagbakal si mama ni Janine ki sarong bugkos na lobo asin ginakud duman so surat. Pinalayog ninda so lobo asin nangadyi si Janine na sana maka abot so surat. Halangkaw na so lobo kan sinda nag ali.


      Paglipas ki sarong semana, may nag abot na package sa harong nara Janine, may libro sa laog pero daing nakalaag kung saen hale. Ang titulo kan libro, A Daughter’s Love. Sa Laog kaini ang saro man na surat asin ang ladawan kang saiyang ama binasa ninda so surat.




Dear Janine,

     Yaun na si papa mo digdi, marhay man siya digdi sa sakuyang kahadian. Dae man nawara si papa mo ta namidbidan ko siya tulos. Digdi gabos perpekto na, maogma si papa mo. Kasabay kaining surat ang saiyang ladawan para marumduman mo ang saiyang maogmang buhay. Dae ka na magmundo aki ko.


Love,
Papa God


     Pig si’rip ni Janine ang kalangitan, nagluwas ang saldang kan aldaw. Maogma ang saiyang boot na aram nya maogma ang saiyang ama.


No comments:

Post a Comment