Friday, October 14, 2011

Pagkamoot Asin Rason

     Nag kamidbidan kami ni Poloy duwang taon na ang naka agi kan nagbakasyon ako sa Bicol kan semestral break mi. Saro syang artist ako naman medical student. mas matua siya sakuya ki 15 taon, kaya ang apod ko saiya manoy asin iyo man sana ang dapat. Naging harani ang boot ko saiya asin nag istorya siya sakuya kan buhay nya, nag agom ki atab nag kaigwa ki lima na aki asin sa kahaluyan winalat kang saiyang agom asin nag iba sa ibang lalaki urawang nasa ibang lugar sya. Sa saiyang mga titig sa sakuya sinabi nya na makakahanap man siya liwat ki mmarhay na ina sa saiyang mga aki. Ini ang mga taraon na dae sakuya nagpakaturog ki perang bangi, pig iisip kun ano ang uya nyang sabihon.

    Kan sunod na naghelingan kami, sinabi nya na sala ang mahulog ang boot nya sakuya asin dae nya man tituyo. Sinabi ko saiya na iwasan na nya ako asin sinabi ko saiya na naherak lang ako sa kamugtakan nya, dae ako namomoot. Sinabi ko para dae na ako mamoot saiya urawang atab pa. Dae kami naghelingan ki perang aldaw. Naghihibi ako asin nagbabasol nata nahuhulog na ang boot ko saiya. Harayoon siya sa mga muya ko sa sarong lalaki pero nata ini. Habo ko na maagom sa separadong lalaki asin may lima na aki. Ano na sana ang sasabihon kan mga tawo.

     Kan ako pabalik na sa Manila, naghelingan kami ni Poloy para mag paaram. Sarong magabat na pagpapa aram. Nagbabasol diya na namidbidan asin pinadaba ako, Nagbabasol sya na nahanap nya ako ako para lang mawara sana. Sinabi ko saiya na dae ko kayang padabaon siya pabalik sa paaging muya nya kaya sinabi ko saiya na tapuson mi na ang gabos. Ona ko tapos na. Kang nag apod siya na malarga siya pasiring sa Manila, dae ko maitago ang ogma sa sadiri ko.

     Medyo nakakarisa na ang sakuyang ina na igwang relasyon samuya ni Poloy, dae siya nagtutubod na dae akong namamatian saiya. Naaraman naman sa samuyang lugar ang tsismis na may relasyon kami, na sige daang apod sakuya ni Poloy. Pig papara insulto ninda ang pagkataow nya na ambisyoso ta muyang agomon ang sarong madali ng maging doktor. Nakukullugan ako sa mga pigsasabi ninda para kay Poloy. Padaba ko siya pero habo ko na ma disappoit ang sakuyang pamilya. Aram sa lugar mi na  matali asin achiever ako na tawo. Dae ko pa napapasupog ang sakuyang pamilya. Hanggang sa nag abot ang aldaw na pag abot ni Poloy digdi sa Manila.

     Rason ang nangibabaw sa namamatian ko, kang naheling ko na nag abot siya sa samuyang lugar kun saen kami maghuhuron, dae ako nag paheling saiya. Naghibi na lang ako, na dae ko kayang ipaglaban ang pagkamoot ko saiya. Dae ako naging makusog, pero nalulunod ako sa sadiri ko na takot. Makulog pero kaipuhan ko na butasan ang pagkakapot ko sa pagkamoot ko saiya.

     Naglalakaw siyang nakaduko, pig hihiling ko sya urawang ang puso ko diit diit narurunot.

No comments:

Post a Comment